LONDON--(BUSINESS WIRE)--nov. 9, 2020--

A Farfetch (NYSE:FTCH), az Alibaba Group ( Alibaba Csoport ) (NYSE:BABA és HKSE:9988) és a Richemont (SWX:CFR) ma bejelentette, hogy globális stratégiai partnerségi megállapodásra léptek annak érdekében, hogy a luxusmárkáknak nagyobb hozzáférést biztosítsanak a kínai piachoz és felgyorsítsák a globális luxusipar digitalizációját. A digitális és a fizikai piacok zökkenőmentes integrálása révén, a szerződő felek szakértelmére és kiterjedt működési területére támaszkodva a partnerek segítséget nyújtanak abban, hogy a kiskereskedelmi luxuscikkek eljussanak a fogyasztók következő generációjához.

Ez a sajtóközlemény multimédia-tartalommal rendelkezik. A teljes tartalmat itt találja: https://www.businesswire.com/news/home/20201109005977/hu/

A Farfetch megjelenik az Alibaba luxusmárkák cikkeit kínáló kínai platformjain

A Farfetch luxuscikkek értékesítésére szolgáló csatornákat indít el az AlibabaTmall Luxury Pavilion és Luxury Soho elnevezésű platformjain, melyek Kína legfontosabb luxuscikk- és luxuscikk outlet kereskedési platformjai a Tmall piactéren, illetve az Alibaba Tmall Global nevet viselő, határokon átívelő piacterén. Az új csatornák elérhetővé teszik a Farfetch globális luxuscikkplatformját az Alibaba 757 millió vásárlója számára, több márka forgalmazására szolgáló megoldást kínálva a luxusmárkák számára a Farfetch-csel való integráció révén. Ily módon a luxusmárkáknak egyedülálló lehetősége nyílik márkaismertségük növelésére, miközben jelentős mértékben bővíthetik megcélozható luxuscikk-fogyasztóik táborát a Farfetch globális piacterén való jelenlétük eredményeként. A luxuscikkek fogyasztói számára ugyanakkor lehetővé válik, hogy több forrásból szerezzék be kedvenc márkáikat: akár a Farfetch integrációja révén megnyílt csatornákon, akár a már most is igen sikeres NET-A-PORTER integráció kínálta csatornán keresztül a Tmall Luxury Pavilion platformon.

Stratégiai befektetések a Farfetch-be és a Farfetch China-ba

A globális együttműködési megállapodás alapján az Alibaba és a Richemont 300-300 millió USA dollárt (azaz együttesen 600 millió USA dollárt) fektetnek be a Farfetch Limited által magánbefektetők számára zártkörűen kibocsátott, átváltható kötvényekbe. Az Alibaba és a Richemont ugyanakkor további 250-250 millió USA dollárt (azaz együttesen 500 millió USA dollárt) fektetnek be a Farfetch China-ba, összesen 25%-os tulajdonrészt szerezve az új vegyesvállalatban, amely a Farfetch által a kínai régióban végzett piaci tranzakciókat fogja bonyolítani. Ezen felül az Alibaba és a Richemont opciót kapnak egy további, összesen 24%-os tulajdonrész megszerzésére a Farfetch China-ban a vegyesvállalat létrehozásától számított harmadik év leteltekor. Továbbá az Alibaba és a Richemont aktívan igyekeznek feltárni a Farfetch-csel való szoros együttműködést biztosító egyéb lehetőségeket a luxusmárkáknak való szolgáltatások biztosítása érdekében. Az Alibaba és a Richemont által a Farfetch China-ba való befektetésre és a vegyesvállalat létrehozására várhatóan a 2021-es év első felében kerül sor az ügyletzárási feltételek teljesülésének függvényében.

Az Artemis egy külön megállapodásban szintén vállalta, hogy 50 millió USA dollárral növeli a Farfetchben való tulajdonrészét a Farfetch A osztályú törzsrészvényeinek megvásárlása révén.

A globális luxusipar digitalizálásának felgyorsítása

A Luxury New Retail (a továbbiakban „LNR”) egy nagyívű kezdeményezés, amely a Farfetch és az Alibaba csúcsminőséget képviselő omnichannel kiskereskedelmi technológiáinak kiaknázásával kívánja kielégíteni a luxuscikkeket forgalmazó vállalatok igényeit, ideértve a Farfetch által kínált vállalati megoldások teljes körét. Ezek a megoldások (ideértve a teljesen összekapcsolt e-kereskedelmi weboldalakat és alkalmazásokat, omnichannel kiskereskedelmi technológiákat és a Farfetch és a Tmall Luxury Pavilion piacterekhez egyetlen integráció révén való hozzáférést) alkalmasak a luxusmárkák mind monomárkás, mind multimárkás forgalmazási stratégiáinak kiszolgálására.

A Farfetch és az Alibaba létrehoztak egy irányító csoportot is az LNR kezdeményezés megvalósítása érdekében, mely vezető szerepet hivatott betölteni a globális luxusipar digitalizálásában. A Richemont elnöke, Johann Rupert, és az Artemis elnöke, François-Henri Pinault csatlakozik a Farfetch és az Alibaba képviselőihez az LNR irányító csoport alapító tagjaként, és a csoport szolgálatába állítják (együttesen több évtizedet felölelő) iparági vezetői és szakmai tudásukat.

José Neves, a Farfetch alapítója, elnöke és vezérigazgatója a következőket nyilatkozta: „Ez a bejelentés jelentős előrelépés azon küldetésünk teljesítése szempontjából, hogy összekapcsoljuk a luxusdivat-ágazat kurátorait, alkotóművészeit és fogyasztóit. Az Alibaba Csoport, a Richemont és az Artemis összesen 1,15 milliárd USA dollár értékű befektetése a Farfetch-be ékes bizonyítéka globális luxuságazati platformként betöltött szerepünk erejének.

Az Alibaba Csoporttal és a Richemont-nal együtt elindított új kezdeményezések új feladattal bővítik ki a Farfetch stratégiáját, nevezetesen a luxuságazat digitális átalakításának előrevitelével, mely átalakulást a COVID-19-világjárvány nyomán felmerülő kihívások rendkívüli mértékben felgyorsították. A Luxury New Retail kezdeményezés keretében azt kívánjuk feltárni, hogyan segíthetünk az iparág egészének az előrelépésben és a COVID-19-járványt követő időszakban a fellendülés elérésében.”

Daniel Csang, az Alibaba Csoport elnök-vezérigazgatója szerint: „Ez a szerződő felek tevékenységeit tökéletesen kiegészítő együttműködés a világ vezető luxuscikk-kiskereskedelmi és technológiai platformjai közé tartozó piactereket egyesít, és mérföldkőnek számít az Alibaba azon stratégiájának megvalósításában, hogy kielégítse a luxuscikkek iránt Kínában igen gyorsan növekvő igényeket. A kínai luxuscikkpiacot – amely a várakozások szerint a globális luxuscikk-értékesítések felét fogja adni 2025-re – az úgynevezett „digitális generációba” tartozó több száz millió fiatal alkotja. A Farfetch-csel való együttműködés és a Richemont-nal való meglévő kapcsolatunk elmélyítése révén felgyorsítjuk a globális luxuscikk-kiskereskedelmi piac digitalizációját és alapjaiban változtatjuk meg a luxuscikk-vásárlási élményt a fogyasztók számára.”

Johann Rupert, a Richemont elnöke elmondta: „Az Alibabával létrehozott vegyesvállalatunk sikereire építő mostani fejlemények a Luxury New Retail kezdeményezés megvalósítása terén újabb érdemi előrelépést képviselnek. Ez a kezdeményezés rendkívül hatékonyan aknázza ki az egyes felek egymást kiegészítő erősségeit – nevezetesen cégünk divízióinak luxuscikk-kiskereskedelmi szakértelmét és a YOOX NET-A-PORTER keretében megvalósuló szoros márkaegyüttműködéseket, a magas színvonalú online tartalmak összeállítása terén birtokolt szaktudást és a kiemelkedő ügyfélszolgálatot – és így segítségünkre lesz abban, hogy zökkenőmentes omnichannel vásárlási élményt biztosíthassunk kifinomult, magas szintű igényekkel bíró ügyfélkörünknek.

Az együttműködés erősebb tesz. Nagy örömömre szolgáI, hogy együtt dolgozhatom Daniellel, Joséval és François-Henrivel közös elképzelésünk megvalósításában: a luxuscikk-kereskedelmi ágazat új normáinak megalkotásában.”

François-Henri Pinault, az Artemis elnöke kijelentette: „A luxuscikkek e-kereskedelmének növekedési lehetőségei még soha nem voltak ennyire biztatók, és napról napra nyilvánvalóbbá válik, hogy Kína egyre fontosabb szerepet tölt be a luxusiparban. José Neves „jövőbelátásának” köszönhetően a Farfetch az utóbbi években fontos szerepet játszott a luxuscikkvásárlók számára kínált omnichannel vásárlási élmény javításában. Az Artemis befektetése igazolja a Farfetch sikeres jövőjébe vetett hitünket, és jómagam személy szerint alig várom, hogy ezzel az elképzelésekben gazdag és nagy szakértelemmel rendelkező csoporttal együttműködve feltérképezhessem a luxuscikk-kereskedelem jövőjét.”

Az ügylet során a Farfetch vezető pénzügyi tanácsadója a Goldman Sachs International, pénzügyi tanácsadója pedig az Allen & Company LLC volt.

A FARFETCH 600 MILLIÓ USA DOLLÁR ÉRTÉKBEN BOCSÁT KI 2030-BAN LEJÁRÓ, 0%-OS KAMATOZÁSÚ, ÁTVÁLTHATÓ, ELSŐBBSÉGI KÖTVÉNYEKET

A fenti stratégiai kezdeményezésekkel kapcsolatosan az Alibaba Csoport és a Richemont vállalta, hogy egyenként 300 millió USA dollár értékben vásárol a Farfetch Limited (a továbbiakban a „Vállalat”) által összesen 600 millió USA dollár értékben kibocsátandó, 0%-os kamatozású, átváltható, 2030-ban lejáró, elsőbbségi kötvényeket (a továbbiakban „Kötvények”). A Vállalathoz ennek eredményeként befolyó addicionális tőkét a Farfetch azon hosszú távú stratégiája megvalósításának finanszírozására fordítja, hogy létrehozzon a luxusdivat-ágazat számára egy globális technológiai platformot és támogassa a Vállalat növekedési terveinek elérését célzó folyamatos erőfeszítéseket, illetve megvalósítsa a nyereséges működést. A Kötvények értékesítése az Alibaba Csoport és a Richemont számára várhatóan 2020. november 17-én vagy egy ahhoz közeli időpontban valósul meg a szokásos ügyletzárási feltételek teljesülésének függvényében.

A fenti befektetéssel egy időben az Alibaba Csoport egy igazgatót nevez ki a Farfetch igazgatótanácsába.

A Kötvények 2030. november 15-én járnak le, kivéve, ha a rájuk vonatkozó feltételeknek megfelelően ezt megelőzően átváltásra, visszafizetésre vagy visszavásárlásra kerülnek. A Kötvények nem kamatoznak, és a Kötvények tőkeösszege nem növekszik. A Kötvények tulajdonosa jogosult átváltani Kötvényeit a lejárati dátumot megelőző második beütemezett kereskedési nap üzletzárása előtti bármely időpontban körülbelül 32,29 USA dolláros kezdő átváltási áron, amely 22%-os felárat képvisel a 2020. október 30-án végződő harminc (30) (egymást követő) napra kiterjedő kereskedési időszak alapján kiszámított, forgalommal súlyozott átlagárhoz képest. Az átváltáskor a Kötvényeket a Vállalat A osztályú törzsrészvényeivel fizeti meg (azzal a feltétellel, hogy a Vállalat bizonyos körülmények közt jogosult tetszése szerint a Kötvényeket A osztályú törzsrészvényeivel, készpénzben vagy e kettő kombinálásával kifizetni). Bizonyos „alapvető változásnak” minősülő események (ahogyan az a Kötvényekre vonatkozó szerződésben meghatározásra került) bekövetkezése esetén a Kötvények tulajdonosai jogosultak a megkövetelni a Vállalattól összes Kötvényük vagy Kötvényeik egy részének készpénz ellenében való visszavásárlását a Kötvények tőkeösszege 100%-ával egyenlő, a Kötvények lejárati dátumáig (ideértve a lejárati napot is) felhalmozódott és kifizetetlen bárminemű különleges kamat (amennyiben van ilyen) összegével megnövelt visszavásárlási áron. A Vállalat bizonyos feltételek bekövetkezése esetén növeli a részvény/kötvény átváltási arányt azoknak a Kötvénytulajdonosoknak az esetében, akik egy alapvető változás következtében váltják át Kötvényeiket.

Az Alibaba Csoport és a Richemont jogosult megkövetelni a Vállalattól a birtokukban lévő Kötvények összességének vagy egy részének 2026. június 30-án való visszavásárlását a visszavásárlandó Kötvények tőkeösszege 100%-ával egyenlő, a visszavásárlási időpontig (melybe a visszavásárlás napja már nem tartozik bele) felhalmozódott és ki nem fizetett különleges kamat (amennyiben van ilyen) összegével megnövelt áron.

A Vállalat 2023. november 15-e előtt nem tudja visszavásárolni a Kötvényeket, kivéve, ha bizonyos adózási jogszabályok megváltoznak. 2023. november 15-én vagy azt követően a Vállalat visszavásárolhatja készpénz ellenében az összes érintett Kötvényt vagy azok egy részét, amennyiben A osztályú törzsrészvényeinek utolsó publikált eladási ára legalább 130%-a (vagy 200%-a, ha az adott időpontban az érintett Kötvények egy jelentős része az Alibaba Csoport vagy a Richemont tulajdonában van) az akkor egy, azon a kereskedési napon végződő (beleértve az adott kereskedési napot is) bármely 30 egymást követő napos kereskedési időszaknak (az időszak utolsó kereskedési napját is beleértve) legalább 20 (egymást követő vagy nem egymást követő) kereskedési napján át érvényes átváltási árának, amely kereskedési nap közvetlenül megelőzi azt a napot, amelyen a Vállalat értesítést ad a visszavásárlásról, a visszavásárlandó Kötvények tőkeösszege 100%-val egyenlő, a visszavásárlási időpontig (melybe a visszavásárlás napja már nem tartozik bele) felhalmozódott és ki nem fizetett különleges kamat (amennyiben van ilyen) összegével megnövelt áron.

A kibocsátott Kötvények a Vállalat fedezetlen, elsőbbségi kötelezettségének számítanak, és a visszafizetés szempontjából elsőbbséget élveznek a Vállalat bármely olyan fedezetlen adósságával szemben, amely a visszafizetés tekintetében kifejezetten a Kötvények mögé van sorolva; és a visszafizetés szempontjából egyenrangúak a Vállalat bármely, a fentiek szerint nem hátrasorolt egyéb fedezetlen kötelezettségével; illetve a visszafizetés szempontjából a Vállalat bármely fedezett kötelezettségének visszafizetése után visszafizetendők a fedezett kötelezettséget fedező eszközök értékének összegéig; és szerződés alapján a Vállalat 2025-ben lejáró, 5,00%-os kamatozású, átváltható, elsőbbségi Kötvényeinek visszafizetése után fizetendők vissza; szerkezeti szempontból pedig a Vállalat leányvállalatainak bármely adóssága és egyéb kötelezettsége (ideértve a kereskedelmi kötelezettségeket is) mögé soroltak.

AZ ARTEMIS BEFEKTETÉSÉRŐL KIADOTT KÖZLEMÉNY

A fenti stratégiai kezdeményezésekkel párhuzamosan az Artemis vállalta, hogy megvásárol a Farfetch által összesen körülbelül 50 millió USA dollár értékben kibocsátandó 1 889 338 darab A osztályú törzsrészvényt. Az A osztályú törzsrészvények Artemis-nek való értékesítése várhatóan 2020. november 17-én vagy egy ahhoz közeli időpontban valósul meg a szokásos ügyletzárási feltételek teljesülésének függvényében.

A telefonkonferenciára vonatkozó információk

A Farfetch 2020. november 6-án, keleti-parti idő szerint délelőtt 8:00 órakor telefonkonferenciát tart a fent leírt ügyletek és vállalkozások megvitatása céljából. Az érdeklődők az élő telefonkonferencia online audióközvetítését a http://farfetchinvestors.com weboldalon hallgathatják meg, ahol hozzáférhető az azt kísérő írásos prezentáció is. A telefonkonferenciát követően az arról készült felvétel ugyanezen a weboldalon legalább 30 napig hozzáférhető lesz.

Előremutató állítások

Ez a sajtóközlemény az Amerikai Egyesült Államok Magánértékpapírokra vonatkozó peres eljárások reformjáról szóló 1995. évi törvénye ( Private Securities Litigation Reform Act of 1955 ) értelmében előremutató állításoknak minősülő állításokat tartalmaz. Az ebben a sajtóközleményben található összes olyan állítás, amely nem tényadatokra vonatkozik, előremutató állításnak tekintendő, ideértve, de nem kizárólag bármely további ügyletre és az azokkal kapcsolatos bárminemű előnyökre (ideértve a Farfetch China vegyesvállalatot és a Luxury New Retail kezdeményezést, jövőbeli lehetőségeket és várt üzleti forgalmi szintet, jövőbeli pénzügyi vagy üzemi teljesítményt, tervezett tevékenységeket és célkitűzéseket, az ebből eredő várt növekedést, piaci lehetőségeket, stratégiákat, versenyt és egyéb várakozásokat, és/vagy azt, hogy a Farfetch végrehajtja-e a Kötvények és/vagy az A osztályú törzsrészvények kibocsátását) vonatkozó állításokat, valamint az ezek alapjául szolgáló feltételezéseket, továbbá mindazt az állítást, amely tartalmazza a „várakozásaink szerint“, „szándékozunk“, „terveink szerint”, „úgy hisszük“, „előrejelzéseink szerint”, „a prognózisok szerint”, „becsléseink szerint”, „lehetséges“, „kellene“, „előre láthatóan”, valamint ezekhez hasonló kifejezéseket. Ezek az előremutató állítások a vezetőség jelenlegi várakozásain alapulnak. Ezek az állítások nem tekintendők ígéretnek vagy garanciának, és olyan ismert vagy ismeretlen kockázatok, bizonytalansági tényezők és egyéb fontos tényezők gyakorolhatnak hatást rájuk, amelyek következtében a tényleges teljesítmény vagy eredmények jelentős mértékben eltérhetnek az előremutató állításokban kifejezett vagy vélelmezett jövőbeli eredményektől vagy teljesítménytől. Ezek közé a kockázatok és bizonytalansági tényezők közé tartoznak az Amerikai Egyesült Államok Értékpapír- és Tőzsdefelügyeletéhez ( Securities and Exchange Commission ) (a továbbiakban „ SEC ”) a 20-F sz. nyomtatványon a 2019. december 31-án záródó pénzügyi évre vonatkozóan benyújtott Éves jelentésünk „Risk Factors” ( Kockázati tényezők ) címe alatt tárgyalt, és a SEC-hez benyújtott egyéb jelentéseinkben időről időre frissített tényezők, mely jelentések hozzáférhetők a SEC honlapján ( www.sec.gov ) vagy honlapunk ( www.farfetchinvestors.com ) Investors ( Befektetők ) aloldalán. Továbbá, mivel egy erős versennyel jellemzett és gyorsan változó környezetben működünk, időről időre új kockázatokkal szembesülünk. Vezetőségünk nem tudja megjósolni az összes kockázatot, és nem tudjuk értékelni az összes tényező üzleti tevékenységünkre gyakorolt hatását, illetve hogy bármely tényező, vagy egyes tényezők együttesen milyen mértékű lényeges eltérést okoznak eredményeinkben az általunk tett előremutató állításokban vázolt eredményekhez képest. E kockázatok, bizonytalansági tényezők és feltételezések ismeretében az e sajtóközleményben szereplő előremutató állításokban leírt események és felvázolt körülmények természetükből adódóan bizonytalanok, és mivel előfordulhat, hogy nem következnek be, a tényleges eredmények jelentős mértékben eltérhetnek az előremutató állításokban kifejezett vagy vélelmezett eredményektől. Ezért a jelen sajtóközlemény olvasóit arra intjük, hogy ne támaszkodjanak túlzott mértékben az előremutató állításokra, és ne tekintsék azokat a jövőbeli események előrejelzésének. Továbbá az e sajtóközleményben szereplő előremutató állítások kizárólag az e sajtóközlemény kiadásának időpontjában érvényesülő eseményekre vagy információkra vonatkoznak. A törvény által előírt kötelezettségen kívül nem vállalunk kötelezettséget arra, hogy bármely előremutató állítást az állítás kiadásának időpontját követően nyilvánosan frissítsünk vagy módosítsunk akár új információk felmerülése nyomán, akár jövőbeli események bekövetkezése miatt vagy egyéb okokból, illetve azért, hogy az állítások tükrözzék nem várt események bekövetkezését.

AMIT A FARFETCH-RŐL TUDNI KELL…

A Farfetch Limited a luxusdivat-ágazat vezető globális platformja. A 2007-ben José Neves által a divat iránti rajongása alapján létrehozott és tevékenységét 2008-ban megkezdő Farfetch e-kereskedelmi piactérként funkcionált a világ különböző tájain működő luxusbutikok számára. Ma a Farfetch piactér több mint 190 országban tesz hozzáférhetővé a fogyasztók számára több mint 50 országból származó, a világ mintegy 1300 legjobb márkája, butikja és áruháza által forgalmazott termékeket, kiemelkedően egyedi vásárlási élményt biztosítva, és egyetlen platformon keresztül luxuscikkek kiterjedt körét kínálva. A Farfetch további vállalkozásai közé tartozik a Farfetch Platform Solutions, amely vállalati ügyfelek számára biztosít e-kereskedelmet és technológiai megoldásokat; a Browns and Stadium Goods, amely luxuscikkeket kínál a fogyasztók számára; valamint a New Guards, egy, a globális divatmárkák fejlődését szolgáló platform. A Farfetch számos újításba fektet be, mint például a Store of the Future elnevezésű, kiterjesztett valóságon alapuló kiskereskedelmi eszköz, és kulcsfontosságú technológiákat, üzleti megoldásokat és szolgáltatásokat fejleszt ki a luxusdivat-ágazat számára. További információkért kérjük, látogasson el honlapunkra: www.farfetchinvestors.com.

AMIT AZ ALIBABA CSOPORTRÓL TUDNI KELL…

Az Alibaba Csoport küldetése az, hogy a világ minden táján megkönnyítse az üzleti tevékenységek végzését. A vállalat célja a kereskedelem jövőbeli infrastruktúrájának kiépítése. Jövőképe szerint ügyfelei az Alibaba által biztosított környezetben fognak találkozni, dolgozni és élni, és a vállalat olyan jó cél érdekében tevékenykedő vállalat lesz, amely 102 évig fennmarad.

AMIT A RICHEMONTRÓL TUDNI KELL…

A Richemont egyedi hagyományaikról, szaktudásukról és kreativitásukról ismert, vezető nemzetközi divíziók (ún. „Maisons”) portfóliójával rendelkezik. A Csoport négy üzleti területen tevékenykedik: Jewellery Maisons (ékszerekkel foglalkozó divíziók), nevezetesen a Buccellati, a Cartier és a Van Cleef & Arpels; Specialist Watchmakers (különleges órákat készítő divíziók), nevezetesen az A. Lange & Söhne, a Baume & Mercier, az IWC Schaffhausen, a Jaeger-LeCoultre, a Panerai, a Piaget, a Roger Dubuis és a Vacheron Constantin; Online Distributors (online forgalmazók), nevezetesen a YOOX NET-A-PORTER CSOPORT (NET-A-PORTER, MR PORTER, YOOX, THE OUTNET) és a Watchfinder & Co.; valamint az Egyéb kategóriába tartozó divíziók, amelyek elsősorban divatcikkekkel és kiegészítőkkel foglalkoznak, ideértve az Alaïa-t, a Chloét, a dunhillt, a Montblanc-t és a Peter Millart.

AMIT AZ ARTEMIS-RŐL TUDNI KELL…

Az Artemis-t 1992-ben alapította François Pinault francia vállalkozó. Az Artemis a többségi részvénytulajdonosa a Kering nevet viselő globális luxusipari csoportnak (Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Balenciaga, Alexander McQueen, Brioni, Boucheron, Pomellato, Dodo, Qeelin, Ulysse Nardin, Girard-Perregaux és Kering Eyewear). Az Artemis-nek ugyanakkor birtokában van egy sor egyéb neves vállalat, mint például a Christie’s Aukciós Ház, a Chateau Latour borászatok és a felfedező hajóutakat szervező Ponant hajóstársaság. Szakmabeli részvénytulajdonosként az Artemis előtérbe helyezi a hosszú távú növekedést és az értékteremtést.

E közlemény hivatalos, mérvadó változata az eredeti forrásnyelven közzétett szöveg. A fordítás csak az olvasó kényelmét szolgálja, és összevetendo a forrásnyelven írt szöveggel, amely az egyetlen jogi érvénnyel bíró változat.

CONTACT: Farfetch befektetői kapcsolatok:

Alice Ryder

VP Investor Relations

IR@farfetch.comFarfetch médiakapcsolatok:

Susannah Clark

VP Communications, Global

+44 7788 405224Brunswick Group

US: +1 (212) 333 3810

UK: +44 (0) 207 404 5959Alibaba Csoport:

Julia Hutton-Potts

+44-7307807007Holly Zhao

+1-5054693316Ivy Ke

+852-55909949Richemont:

Sophie Cagnard, Group Corporate Communications Director

James Fraser, Investor Relations Executive

Befektetők/elemzők számára: +41 22 721 30 03; investor.relations@cfrinfo.net

A média képviselői számára: +41 22 721 35 07; pressoffice@cfrinfo.netrichemont@teneo.com

KEYWORD: CHINA EUROPE UNITED KINGDOM ASIA PACIFIC

INDUSTRY KEYWORD: LUXURY MOBILE/WIRELESS TECHNOLOGY DEPARTMENT STORES FINANCE PROFESSIONAL SERVICES INTERNET FASHION RETAIL ONLINE RETAIL

SOURCE: Farfetch Limited

Copyright Business Wire 2020.

PUB: 11/09/2020 01:44 PM/DISC: 11/09/2020 01:44 PM

Copyright Business Wire 2020.

0
0
0
0
0